Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

ΔΙΚΑΤΣΑ For Ever


Καλησπέρα σας,

Το παρακάτω περιστατικό μου διηγήθηκε ο παθών και σας το μεταφέρω λέξη προς λέξη.
Συνέβει τον καιρό που πρωθυπουργός της Ελλάδος ήταν ο "εκσυγχρονιστής" Κ. Σημίτης, το ΔΟΑΤΑΠ λεγόταν ΔΙΚΑΤΣΑ, υπουργός παιδείας ήταν κάποιος πρώην δημοσιογράφος. Ο παθών προσφάτως απόφοιτος του Μ.Ι.Τ.

-Σήμερα το πρωί πήγα στο ΔΙΚΑΤΣΑ να καταθέσω τα χαρτιά μου για την αναγνώριση του πτυχίου μου. Συμπλήρωσα τις φόρμες και τα δικαιολογητικά και πήγα να τα καταθέσω για αξιολόγηση.

- Μπράβο φίλε μου, άντε με το καλό.

- Δε θα πιστέψεις τι έγινε

- Για πες...

- Ε, να, στις φόρμες που συμπλήρωσα έπρεπε να βάλω το όνομα του ιδρύματος που μου έδωσε το πτυχίο. Έβαλα λοιπον κι εγώ Μ.Ι.Τ. και δίπλα σε παρένθεση ολόκληρο το όνομα.

-Ωραία, και...;

- Ε, πάω να δώσω τις φόρμες στον υπάλληλο... τις παίρνει... τις κοιτάει... με κοιτάει από πάνω μέχρι κάτω... και με ύφος περιστόχαστο μου λέει:

--Που... "σπούδασες" εσύ παιδί μου; (Λες και δεν ήξερε, αφού μπροστά του ήταν γραμμένο)

- Στο Μ.Ι.Τ.

-- Μ.Ι.Τ... μάλιστα... που σημαίνει?

- Massachusetts Institute of Technology, το γράφει και στην φόρμα.

-- Α ναί το γράφει....

Περιεργάζεται τη φόρμα, την κοιτάει σκεπτικός... και καθώς γυρίζει να την βάλει στο συρτάρι κουνάει το κεφάλι πάνω κάτω μισο-βαριεστημένα/μισο-υποτιμητικά και μονολογεί μεγαλόφωνα..

-Βρε που πάτε και τα βρίσκετε αυτά τα "ινστιτούτα;"...!!!



1 σχόλιο:

  1. Κάτι τέτοια άχρηστα κομματόσκυλα παίρνουν τις σημαντικές θέσεις στο Δημόσιο και τυραννούν και εμάς τους υπόλοιπους. Άραγε ποιος ξέρει αν τελικά του τα αναγνώρισε ο άσχετος όλα τα μαθήματα. Πολλές φορές τους στέλνουν σε ελληνικά Α.Ε.Ι. ή Τ.Ε.Ι. για να παρακολουθήσουν συμπληρωματικά μαθήματα ώστε να τους αναγνωρίσουν το πτυχίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή