Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2009

Ταλαιπωρία με την έναρξη των σχολείων

Ημέρα Αγιασμού σε “Ολοήμερο” Δημόσιο Νηπιαγωγείο της Θεσσαλονίκης: “Αγαπητοί γονείς, το ολοήμερο δεν θα λειτουργήσει ως ολοήμερο για τις επόμενες δύο εβδομάδες λόγω του ότι δεν έχει ακόμη καθαριστεί η αίθουσα ύπνου των παιδιών σας και δεν έχουμε ακόμη παραλάβει τα κρεβατάκια τους”. ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: “Σας έχουμε γραμμένους και δεν μας ενδιαφέρει τι θα κάνετε. Ας μην παίρνατε διακοπές το καλοκαίρι και ας χρησιμοποιούσατε τις άδειες σας τώρα για να παραλαμβάνετε τους κανακάρηδες σας πιο νωρίς από το σχολείο. Τι; Να φροντίζαμε να παραλαμβάναμε τα κρεβατάκια πιο νωρίς; Δεν γίνετε αυτό, είχαμε μόνο τρεις μήνες διακοπές.”

Και μετά θέλουν να εργαζόμαστε και να πληρώνουμε φόρους ώστε να πληρώνονται οι μισθοί τους. Χάνουμε τόσες μέρες παραγωγικής εργασίας από την αδιαφορία τους! Πως θα δουλέψουμε με αυτούς που μπλέξαμε; Θα ήθελα πολύ να μου έδιναν ένα κουπόνι και να πήγαινα το παιδί μου σε όποιο σχολείο εγώ ήθελα, δημόσιο ή ιδιωτικό. Όποιο σχολείο δεν θα είχε παιδιά να έκλεινε και οι εργαζόμενοι - δημόσιοι και μη- να έχαναν την δουλειά τους. Θα σου έλεγα εγώ μετά αν τα κρεβατάκια θα ερχόντουσαν στην ώρα τους! Τι με νοιάζουν εμένα τα εργασιακά δικαιώματα των δημοσίων υπαλλήλων! Εγώ πληρώνω φόρο εισοδήματος, ΦΠΑ, ΕΤΑΚ και άλλους 10.000 άμεσους και έμμεσους φόρους και ΑΠΑΙΤΩ να λαμβάνω σωστές υπηρεσίες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου