Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ: Ναι! Υπάρχει Σερίφης..!

Είναι μια ωραία ηλιόλουστη μέρα και η μόνη παραφωνία στην θετική κατά τα άλλα ψυχολογία μου, η χθεσινή δήλωση του γιατρού μου: "...Φίλε μου πρέπει να κάνεις αξονική να δούμε τί γίνεται εκεί πέρα..."
Οκ. θετική σκέψη...., πηγαίνω στον ελεγκτή ιατρό του ΟΑΕΕ (ΤΕΒΕ) για να μου "εγκρίνει" την εξέταση που ένας "άσχετος ιατρός που δεν έχει ιδέα από τίποτα και που κατά λάθος μου συνέστησε αξονική" έγραψε στο βιβλιάριο εξετάσεών μου, το οποίο ακριβοπληρώνω κάθε μήνα για να έχω ιατροφαρμακευτική κάλυψη, δηλαδή να συντηρώ τους τωρινούς συνταξιούχους. Ιδού ο διάλογος:

ΕΓΩ: "Καλημέρα σας"
ΕΛΕΓΚΤΗΣ: ....
ΕΓΩ: "Μου είπαν ότι πρέπει να θεωρήσετε αυτή την εξέταση.."
ΕΛΕΓΚΤΗΣ: ...... "..ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ!!?"
ΕΓΩ: "Αξονική αν δεν κάνω λάθος.."
ΕΛΕΓΚΤΗΣ: "Γιατί σας έγραψε αξονική?" (!!!!!!!!!)
ΕΓΩ: Φανερά έκπληκτος με την ερώτηση "Φαντάζομαι κάτι θα ήξερε, έχω το τάδε πρόβλημα"
ΕΛΕΓΚΤΗΣ: "Δεν γίνεται!! Ο γιατρός που σας την έγραψε είναι νευρολόγος, πρέπει πρώτα να δείτε ορθοπαιδικό, να σας γράψει πλάκες (μάλλον ακτινογραφίες εννοούσε) και μετά να πάτε σε νευροχειρούργο για να σας γράψει αξονική!"
ΕΓΩ: ............ "Δηλαδή με συγχωρείτε το αποτέλεσμα αφού θα είναι το ίδιο, δηλαδή η αξονική, γιατί πρέπει να κάνω όλη αυτή την "βόλτα" και μάλιστα τη στιγμή που χρονικά είμαι πολύ πιεσμένος?"
ΕΛΕΓΚΤΗΣ: "Έτσι λέει ο κανόνας"
ΕΓΩ: επιμένωντας στο παράλογο συνεχίζω "..Δηλαδή, έχασα χρόνο στο νευρολόγο, χάνω μαζί σας, να χάσω στον ορθοπαιδικό (ποιός ξέρει πότε θα κλέισω ραντεβού), να φάω μια ακτινοβολία στις "πλάκες", να χάσω ξανά χρόνο στον νευροχειρούργο, να χάσω ξανά χρόνο σε εσάς για θεώρηση, να φάω ξανά ακτινοβολία στον αξονικό τομογράφο, τη στιγμή που απλώς μπορείτε να μου εγκρίνετε την αξονική και να τελειώνουμε??!!!!"
ΕΛΕΓΚΤΗΣ: ......... (έκφραση 5χρονου που του μιλάνε για κβαντική φυσική)
ΕΓΩ: "και μετά, που ακριβώς ψάχνουμε τα ελλείματα στα ταμεία? Γιατί ο ΟΑΕΕ να χρεωθεί με όλες αυτές τις ανούσιες εξετάσεις αφού η ουσία είναι η μία εξέταση? Μήπως πρέπει να κάνω πρώτα και αιματολογικές και γιαυτό να χάσω εξτρα χρόνο στον παθολόγο..?"
ΕΛΕΓΚΤΗΣ: "..και μετά τί θεραπεία θα κάνετε?" ..................
ΕΓΩ: "Εαν ήξερα δεν θα ήμουν τώρα εδώ" (μετάφραση: Λέω να αρχίσω ενόργανη γυμναστική - κάτι σαν το Μελισσανίδη - γιατί άκουσα ότι στα 36 βοηθάει πολύ στο να πάρεις γρήγορα αναπηρική σύνταξη και να κάθεσαι στην Τσιμισκή να πουλάς κουλούρια
ΕΛΕΓΚΤΗΣ: "...Τί να σας πω, εγώ να το γράψω αλλά είμαι απλά καρδιολόγος..."

Ποιός @#$@#% θα μου πει επιτέλους ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ να κάνει ένας ασφαλισμένος για να λύνει απευθείας τα προβλήματα υγείας του!!!! ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ! Και άντε εγώ είμαι ένας νέος άνθρωπος που το μόνο που χάνει είναι άχρηστες εργατοώρες (εδώ γελάμε). Αν ήμουνα 70-80+ ετών...? ΄ΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΩ!!
Δεν τα λέω φυσικά όλα αυτά και συνεχίζω με φανερά εκνευρισμένο ύφος αυτή τη φορά:
ΕΓΩ: "ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Ο @#$@#% ΕΛΕΓΚΤΗΣ Ο Ρ Θ Ο Π Α Ι Δ Ι Κ Ο Σ του ΟΑΕΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΕΚΕΙ!!!"
ΕΛΕΚΓΤΗΣ: "Ενταξει, εντάξει δώστε το μου να το θεωρήσω.."

Και αποχώρησα ξανά ήρεμος και χαρούμενος που είχα μια πολιτισμένη συζήτηση με έναν εκπρόσωπο κρατικού φορέα. Η μέρα μου τώρα είναι πλήρης και αισθάνομαι ανώτερο κοινωνικό ον...

Δώσε στους βουλευτάδες και τους καρριερίστες πολιτικούς 2000€ το μήνα μισθό και bonus στο τέλος της τετραετίας ανάλογα με τις προγραμματικές δηλώσεις και τους στόχους που θα επιτύχουν και μετά θα σου πω εγώ... Αλλά είπαμε. Η δημοκρατία ξεκίνησε από την Ελλάδα. Όλες οι χώρες ασπάστηκαν το μοντέλο διακυβέρνησης. Τώρα οι Έλληνες δοκιμάζουν άλλα μοντέλα, πειραματίζονται κι όταν βρουν μια επιτυχημένη φόρμουλα τότε θα την υιοθετήσουν κι οι υπόλοιποι. Για την ώρα άσε τους "απολίτιστους" να επαναπαύονται την κλασική έννοια της Δημοκρατίας, εμείς είμαστε Ελλάδα.

Καλημέρα σας

1 σχόλιο:

  1. Κλασσική περίπτωση "εξυπηρέτησης" σε δημόσιο ταμείο. Δημόσιο for ever once again! Τους σφάζεις ή δεν τους σφάζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή