Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2009

ΕΦΟΡΙΑ και μίζες: Έπαθα ΣΟΚ και ΔΕΟΣ!

Πήγα με τον λογιστή μου στην τοπική μου Δ.Ο.Υ. για μια δουλειά. Ο λογιστής μου είναι παλιά καραβάνα. Όταν μπήκαμε μέσα και αρχίσαμε να μιλάμε στην εφοριακό αυτή τον ρώτησε ποια ήταν η σχέση του μαζί μου. Προς μεγάλη μου έκπληξη εκείνος απάντησε:

“Είναι ο ανιψιός μου και ήρθα εδώ μαζί του για να τον βοηθήσω γιατί αυτός ο καημένος δεν γνωρίζει από λογιστικά”.

Εκείνη τη στιγμή βέβαια δεν μίλησα και το έπαιξα βλάκας. Όταν φεύγαμε τον ρώτησα τι ήταν όλο αυτό το θέατρο και αυτός μου απάντησε:

“Αν μάθαινε ότι είμαι ο λογιστής σου θα με εκβίαζε για να σου αποσπάσω χρήματα”.

Εγώ τρελάθηκα. “Μα τι είναι αυτά που λες; Πως θα μπορούσε να το πετύχει αυτό;”

“Εύκολα” μου απάντησε, “απλά δεν θα εξυπηρετούσε κανέναν άλλον πελάτη μου ο οποίος ανήκει στην συγκεκριμένη Δ.Ο.Υ. και έτσι θα έχανα όλους τους πελάτες μου”.

Εμένα που να πάει το μυαλό μου τόσο βαθειά! Έπαθα ΣΟΚ και ΔΕΟΣ!

1 σχόλιο: