Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2009

Το Κράτος πουλάει “προστασία” στους πολίτες του!



Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας και ασφαλισμένος του ΟAΕE (ΤΕΒΕ), ωστόσο δεν επιθυμώ να λαμβάνω τις υπηρεσίες του ταμείου μου, ούτε το συνταξιοδοτικό τους με ενδιαφέρει αλλά ούτε και οι υπηρεσίες περίθαλψης - υγείας. Μετά από δέκα χρόνια ασφάλισης δεν έχω καν εκδώσει βιβλιάριο υγείας. Θα προτιμούσα να έδινα τις εισφορές μου σε μία ιδιωτική ασφαλιστική εταιρία. Αυτήν τη στιγμή πληρώνω στο δημόσιο για ασφαλιστικές εισφορές γύρω στα 4.140 ευρώ ετησίως. Μία ιδιωτική ασφάλεια θα μου παρείχε πολύ καλύτερες υπηρεσίες με πολύ πιο μειωμένα ασφάλιστρα.

Αν αποφάσιζα την παύση των ασφαλιστικών εισφορών προς το δημόσιο ταμείο μου – και ασχέτως εάν ουδέποτε το έχω επιβαρύνει οικονομικά – αυτοί θα κινηθούν δικαστικά εναντίον μου όπως έχουν πράξει και σε χιλιάδες άλλους ελεύθερους επαγγελματίες. Επιπρόσθετα, θα αρνούταν να μου εκδώσουν ασφαλιστική ενημερότητα. Άνευ ενημερότητας από ΤΕΒΕ και ΙΚΑ η εφορία δεν δέχεται να θεωρήσει τα Βιβλία ενός ελεύθερου επαγγελματία ή επιχείρησης (με αυτήν την αντισυνταγματική πρακτική της εφορίας θα ασχοληθούμε μια άλλη φορά) και άρα αυτοί στερούνται των αποδείξεων και τιμολογίων παροχής υπηρεσιών, πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να κλείσουν τις επιχειρήσεις τους. Ουσιαστικά το κράτος μας εκβιάζει να δεχτούμε με το ζόρι τις ασφαλιστικές υπηρεσίες του καταβάλλοντας του διμηνιαίες ασφαλιστικές εισφορές, ειδάλλως θα κινδυνεύουμε να χάσουμε σε κατάσχεση το σπίτι μας και να κλείσουμε τις επιχειρήσεις μας.
Αν δεν είναι αυτό “προστασία” τότε τι είναι; Παρόλα ταύτα το ταμείο Ελεύθερων Επαγγελματιών - όπως και τα περισσότερα δημόσια ταμεία- είναι ελλειμματικό (ας όψονται τα δομημένα ομόλογα, οι κομματικά διορισμένοι πρόεδροι των ταμείων και η γενική κακοδιαχείριση στο δημόσιο τομέα). Άλλωστε τι βαίνει ορθώς σε αυτόν τον τόπο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου